Derűs hírek a reptérről
Másfélmillió utas és több mint 40 ezer tonna cargo novemberben.
Másfélmillió utas és több mint 40 ezer tonna cargo novemberben.
A német légitársaság négy 747-est von ki a flottájából, ezek közül két jumbo az újabb Boeing 747-8-as.
Az európai repülőgépgyártó azon egységeket szerezte meg, amelyek kereskedelmi repülőgéptípusainak bizonyos alkatrészeit állítják elő.
Az Adria Tehnika a Hartenberg Holding befektetési alapé, amiben a szlovák származású cseh politikusé, Csehország második legtehetősebb emberéé a többségi tulajdonrész.
Elöregedő flották, alkatrészhiány, növekvő verseny: az alágazat ramaty állapota nem újkeletű.
Az Airbus több mint hatezer repülőgépét kellett leállítani és felülvizsgálni a napokban, sürgős szoftvercsere miatt.
A légitársaság meghatározó mérföldkövet és célul kitűzött, ötszáz gépből álló flottát említ.
A repülőgyártónak sürgősen ki kell cserélnie egy, a napfény sugárzására érzékeny vezérlőszoftvert. Az intézkedés miatt világszerte késésekre és járattörlésekre kell számítani a légiközlekedésben.
Tizenkét és félmilliárdot már jóváhagyott a Kongresszus, ám ez az összeg csak a folyamat elindításához elég.
Ezen felül csaknem százmillió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a jogsértő légitársaságokra a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH).
Kína igyekszik kihasználni a májusi indiai–pakisztáni összecsapást a Rafale vadászgépről korábban kialakult kedvező kép aláásására – dokumentálták hivatalosan is a tényt egy amerikai kongresszusi jelentésben.
Az úgynevezett időkritikus ipari berendezésekből álló szállítmány célba juttatására interkontinentális légi szállítási kapacitásra, speciális rakománykezelésre és több logisztikai partner közötti szoros együttműködésére volt szükség.
Változott a nem uniós állampolgárok határellenőrzése.
A földkerekség talán legismertebb C-130 Herculesét a Marshall Aerospace hangárjában veszik kezelésbe.
A terv a gyors, kényelmes, biztonságos és megbízható vasúti szolgáltatások kibővítésével támogatja az Unió kettős célját, vagyis a karbonsemlegesség elérését 2050-re és Európa globális versenyképességének megerősítését.