Csúcstechnológia a berlini légtérben
A mentődrónoktól a világ legnagyobb utasszállítójáig – repülőgépek széles skálája a júniusi berlini légikiállításon. De lesz Zero G is!
A mentődrónoktól a világ legnagyobb utasszállítójáig – repülőgépek széles skálája a júniusi berlini légikiállításon. De lesz Zero G is!
Rendezvényt tartanak az Európai Unióhoz való csatlakozás huszadik évfordulója alkalmából a fővárosban.
A forgalomba helyezett új személyautók és kishaszongépjárművek száma is hatalmasat ugrott mind az előző hónaphoz, mind 2023 hasonló időszakához viszonyítva.
A vonaton nemhogy utasok, de még mozdonyvezető sem volt.
Az építőmérnök, műegyetemi tanár, vasút- és magyarországi vasbetonépítési úttörő Zielinski Szilárdról Mátészalkán emlékezett meg az utókor.
A jeles alkalomból május 1-jén több mint kétszázötven klasszikus autó és motorkerékpár haladt a Városligetből az egykori Északi Járműjavítóhoz, ahol a Múzeum új időszaki kiállítását háromezernél is többen tekintették meg a nyitónapon.
A széles nyomtávú járművekkel zúzottkövet tervez szállítani a litván nemzeti vasúttársaság árufuvarozó üzletága, megerősítve piaci helyzetét az országban.
A fejlesztés az úgynevezett Digirail projekt része, aminek célja az ország vasúti forgalomirányítási infrastruktúrájának fejlesztése.
Prémium szolgáltatásokkal tarkított várótermet nyitott a Regiojet a hlavnyínádrazsín, ahol a kávé, szóda, fagyi és a toalett is ingyenes.
A JR Central már nem számol azzal, hogy 2027-ben elindulhatnak a maglev-vonatok Tokió és Nagoja között.
Sőt, már javában zajlik is, a Dunakanyar kapujában és környékén bizonyíthat egy Setra S 510 LE.
Május 1-jén, a Balatoni Hajózási Zrt. csaknem megtriplázza járatai számát, továbbá elindítja nosztalgia-flottája új hajóját Balatonfüreden.
Főszerepben az energiahordozók. A kiállítás címe: „Mivel megyünk? Energiamix a közlekedésben”.
A MÁV és a Volánbusz azt kéri, indulás előtt tájékozódjanak az ünnepnapi közlekedési rendről.
Megérkezett a kínai CRRC Changchun (Csangcsun) vasútijármű-gyártó cég első villamos motorvonata a szerb vasútra. Az EMU négy további társával egyetemben az Újvidék–Szabadka vonalon közlekedik majd, akár óránként 200 kilométer per órás sebességgel.